Connect with us

Hi, what are you looking for?

EUROPA

FRANCJA: 220 MLN EURO KARY DLA GOOGLE

220 mln euro kary dla Google za faworyzowanie jej własnych usług w sektorze reklamy internetowej. Taka grzywnę wymierzył amerykańskiemu koncernowi francuski urząd ds. konkurencji.

Grzywna została nałożona w ramach postępowania ugodowego z amerykańskim gigantem ,
Google „nie zakwestionował faktów”, – poinformował w oświadczeniu urząd ds. konkurencji we Franacji.

Kara została nałożona za preferencyjne traktowanie swoich zastrzeżonych technologii oferowanym pod marką Google Ad Manager. Jak podał francuski urząd praktyki, o których mowa, są szczególnie naganne, ponieważ szkodziły konkurentom Google’a na rynku SSP czyli platform, na których wydawcy sprzedają swoje powierzchnie reklamowe raz wydawców portali i aplikacji mobilnych, w tym zwłaszcza wydawców prasy.

Poza sankcją finansową Google zaoferował zobowiązania mające na celu rozwiązanie problemów wskazanych w dochodzeniu.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

COVID

Netflix dołącza do coraz dłuższej listy amerykańskich firm, które żądają od wchodzących do biura pracowników, gości i dostawców certyfikatu szczepień. CNN za złamanie tego...

FIRMA

Gigantyczna kara dla Amazona za łamanie RODO. Drugi największy detalista na świecie ma zapłacić prawie 750 milionów euro kary za łamanie zasad ochrony danych...

UE

Drugi największy detalista na świecie ma zapłacić prawie 750 milionów euro kary za łamanie zasad ochrony danych osobowych unijnych konsumentów - donosi agencja Bloomberg...

COVID

Google, Facebook i Twitter nie wracają jednak do biur. Kolejne amerykańskie firmy technologiczne ogłaszają, że co najmniej do późnej jesienie - a nawet do...