Jak powiedział główny akcjonariusz i przewodniczący CCC, Dariusz Miłek możliwy giełdowy debiut spółki Eobuwie.pl to przełom 2022/23 roku.
Według Miłka, główne silniki wzrostu dla grupy Eobuwie to umacnianie wizerunku eksperta od obuwia, umacniania relacji z markami i ekspansja na perspektywiczne rynki, takie jak Grecja.
Na początku kwietnia CCC zawarło z Cyfrowym Polsatem oraz z A&R Investments Limited – jednym z akcjonariuszy InPostu – dwie warunkowe przedwstępne umowy sprzedaży akcji Eobuwie.pl, określające warunki sprzedaży na rzecz każdego z inwestorów pakietów po 10% akcji za cenę 500 mln zł każdy.
Samo CCC poinformowało też powiększy portfolio marek własnych o takie brandy, jak: Simple, Americanos i Badurę – marki, które zostaną reaktywowane i rozwijane. Spółka nie ujawniła, ile wydała na zakup tych marek.
Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 9,9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV
