Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

GPW

DOBRY KWARTAŁ LPP, CELE NA CAŁY ROK BEZ ZMIAN

LPP – producent i sprzedawca odzieży – dobrze ocenia drugi kwartał i podtrzymuje dwucyfrowe poziomy wzrostu sprzedaży założone w całorocznych celach spółki.

DOBRY KWARTAŁ LPP, CELE NA CAŁY ROK BEZ ZMIAN

Szczególnie pomógł wrzesień i powrót dzieci do szkół. W ocenie wiceprezesa LPP Przemysława Lutkiewicza, szczególnie dobra była sprzedaż oferty „Back to school” pod koniec sierpnia.
Dobrze sprzedawała się też kolekcja wiosenna. Po otwarciu sklepów dynamika e-commerce nie spadła. Zdaniem wiceprezesa LPP konsumenci poszli na zakupy i uzupełnili garderobę po ubiegłorocznym lockdownie. Jednak to kolejny rok pokaże prawdziwy obraz kondycji portfeli konsumentów i całej gospodarki.

LPP podtrzymuje całoroczny cel dwucyfrowej dynamiki wzrostu przychodów, w czym ma pomóc rozwój powierzchni handlowej o ponad 20 procent i utrzymanie marż.
Producent i sprzedawca odzieży zakłada też, że kolejna fala pandemii nie wywoła konieczności całkowitego lockdownu – jak to było przy poprzednich falach.


Inwestujesz? Interesujesz się rynkiem? Nie przegap!

Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Oglądaj na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych – albo wykup dostęp przez Internet na BIZNES24.TV za 9.99 zł miesięcznie (albo 99 zł rocznie).

BIZNES24 online

Chcesz widzieć ważne informacje, które publikujemy w serwisie biznes24.pl? Obserwuj nasze profile w mediach społecznościowych.


MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

GPW

Aż 20 proc. w tym tygodniu stracili posiadacze akcji CCC. Kurs największego detalisty obuwniczego w Polsce - do CCC należy prawie 1/5 rynku -...

ŚWIAT

Liczba nowych abonentów Netfliksa w ostatnim kwartale minionego roku okazała się niższa niż oczekiwał rynek, co doprowadziło do 20 proc. przeceny akcji w handlu posesyjnym.

GPW

Jutro na rynku NewConnect zadebiutuje kolejna gamingowa spółka - Hydra Games. To już drugie podejście tego producenta gier do rynku giełdowego.

GPW

Mercator Medical miał w czwartym kwartale kw. 7,7 mln zł straty netto, wobec niespełna 349 mln zł zysku w poprzednim roku - szacuje spółka.