Szczególnie pomógł wrzesień i powrót dzieci do szkół. W ocenie wiceprezesa LPP Przemysława Lutkiewicza, szczególnie dobra była sprzedaż oferty „Back to school” pod koniec sierpnia.
Dobrze sprzedawała się też kolekcja wiosenna. Po otwarciu sklepów dynamika e-commerce nie spadła. Zdaniem wiceprezesa LPP konsumenci poszli na zakupy i uzupełnili garderobę po ubiegłorocznym lockdownie. Jednak to kolejny rok pokaże prawdziwy obraz kondycji portfeli konsumentów i całej gospodarki.
LPP podtrzymuje całoroczny cel dwucyfrowej dynamiki wzrostu przychodów, w czym ma pomóc rozwój powierzchni handlowej o ponad 20 procent i utrzymanie marż.
Producent i sprzedawca odzieży zakłada też, że kolejna fala pandemii nie wywoła konieczności całkowitego lockdownu – jak to było przy poprzednich falach.
Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Kup dostęp online do telewizji BIZNES24
Tylko 9.9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV
