Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

GPW

DOBRY KWARTAŁ LPP, CELE NA CAŁY ROK BEZ ZMIAN

LPP – producent i sprzedawca odzieży – dobrze ocenia drugi kwartał i podtrzymuje dwucyfrowe poziomy wzrostu sprzedaży założone w całorocznych celach spółki.

DOBRY KWARTAŁ LPP, CELE NA CAŁY ROK BEZ ZMIAN

Szczególnie pomógł wrzesień i powrót dzieci do szkół. W ocenie wiceprezesa LPP Przemysława Lutkiewicza, szczególnie dobra była sprzedaż oferty „Back to school” pod koniec sierpnia.
Dobrze sprzedawała się też kolekcja wiosenna. Po otwarciu sklepów dynamika e-commerce nie spadła. Zdaniem wiceprezesa LPP konsumenci poszli na zakupy i uzupełnili garderobę po ubiegłorocznym lockdownie. Jednak to kolejny rok pokaże prawdziwy obraz kondycji portfeli konsumentów i całej gospodarki.

LPP podtrzymuje całoroczny cel dwucyfrowej dynamiki wzrostu przychodów, w czym ma pomóc rozwój powierzchni handlowej o ponad 20 procent i utrzymanie marż.
Producent i sprzedawca odzieży zakłada też, że kolejna fala pandemii nie wywoła konieczności całkowitego lockdownu – jak to było przy poprzednich falach.


Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Kup dostęp online do telewizji BIZNES24

Tylko 9.9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV

DOBRY KWARTAŁ LPP, CELE NA CAŁY ROK BEZ ZMIAN

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

POLSKA

Wojna na Ukrainie nie służy polskim firmom zarządzającym aktywami. Skarbiec Holding miał 1 mln 190 mln zł straty netto w zakończonym w marcu III...

POLSKA

Zysk grupy Dino Polska w I kwartale wyniósł ponad 191 mln zł netto. To wyżej niż zakładał konsensus rynkowy i lepiej niż w analogicznym...

ŚWIAT

4 amerykańskie banki i Biuro maklerskie PKO BP były liderami obrotów na GPW w kwietniu.

ŚWIAT

O blisko 10 proc. spadają akcje Amazonu po publikacji zaskakującej kwartalnej straty tej największej na świecie firmy e-handlu.

%d bloggers like this: