Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

DOBRY KWARTAŁ LPP, CELE NA CAŁY ROK BEZ ZMIAN

Powiązane artykuły:

Szczególnie pomógł wrzesień i powrót dzieci do szkół. W ocenie wiceprezesa LPP Przemysława Lutkiewicza, szczególnie dobra była sprzedaż oferty „Back to school” pod koniec sierpnia.
Dobrze sprzedawała się też kolekcja wiosenna. Po otwarciu sklepów dynamika e-commerce nie spadła. Zdaniem wiceprezesa LPP konsumenci poszli na zakupy i uzupełnili garderobę po ubiegłorocznym lockdownie. Jednak to kolejny rok pokaże prawdziwy obraz kondycji portfeli konsumentów i całej gospodarki.

LPP podtrzymuje całoroczny cel dwucyfrowej dynamiki wzrostu przychodów, w czym ma pomóc rozwój powierzchni handlowej o ponad 20 procent i utrzymanie marż.
Producent i sprzedawca odzieży zakłada też, że kolejna fala pandemii nie wywoła konieczności całkowitego lockdownu – jak to było przy poprzednich falach.

Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

DOBRY KWARTAŁ LPP, CELE NA CAŁY ROK BEZ ZMIAN

Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)

Sprawdź na BIZNES24.TV