Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

FIRMA

DOBRA FRANCZYZA JUŻ WKRÓTCE W BIZNES24

Jedyna polska telewizja biznesowa, BIZNES24, poszerza tematykę, którą można znaleźć w jej ofercie o franczyzę. Z początkiem listopada debiutuje na antenie stacji nowy program: Dobra Franczyza.

W środę, 3 listopada o 14:30 po raz pierwszy widzowie będą mogli obejrzeć program prowadzony przez niezmiernie doświadczoną managerkę i konsultantkę specjalizującą się we franczyzie, Monikę Ferreirę. Pierwszym gościem autorki będzie Adam Pieńkowski, prezes McDonald’s Polska.

Dobra Franczyza jest programem wyjątkowym. O ile większość mediów poświęconych franczyzie koncentruje się na kosztach otwarcia biznesu i zwrocie z inwestycji, Monika Ferreira rozmawia ze swoimi gośćmi także – a może przede wszystkim – o strategii sieci franczyzowych. O tym, jakie są składniki ich sukcesu, który przekłada się na sukces franczyzobiorców. Dzięki temu ci, którzy planują otwarcie firmy we franczyzie i ci, którzy chcieliby taką sieć stworzyć, będą mieli lepszą orientację w tym, kogo wybrać. Kto jest skazany na sukces a komu raczej nie wyjdzie. I jego franczyzobiorcom też. 

Monika Ferreira jest założycielką i doradcą strategicznym w praktyce doradczej I’GS In Good Strategy, specjalizujący się w strategicznym doradztwie w zakresie  franczyzy. Jest przedsiębiorcą, C-level z doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, formułowaniu strategii, budowaniu systemów franczyzowych i rozwoju strategicznym sieci franczyzowych.  Jest też autorką i moderatorką projektu #Franczyza 2.0. Przed działalnością doradczą zbudowała sieć franczyzową MAŁA LINGUA i LINGUA TEENS SPACE, specjalistyczne szkoły językowe dla dzieci i młodzieży, którą  sprzedała inwestorowi branżowemu Grupie PWN. Jest też autorką opatentowanej metody nauczania języków MAŁA LINGUA, wyróżnionej przez Komisję ds. Wielojęzyczności certyfikatem European Language Label za jakość i innowacyjność w nauczaniu.

BIZNES24 to jedyna polska telewizja biznesowa, która zaczęła nadawanie w marcu 2020 roku. Jest dostępna na dobrych platformach satelitarnych i w sieciach kablowych (między innymi Canal+, Orange, UPC, Vectra, Toya) i w streamingu internetowym, między innymi WP Pilot. Stacja gromadzi co miesiąc prawie milion widzów, każdego dnia ogląda ją około 50 tysięcy osób zainteresowanych tematyką biznesową.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

FIRMA

Kampania Niezwalniam.pl w kontekście rosnącej niepewności biznesowej, ma na celu rzeczywiste wsparcie przedsiębiorstw w elastycznym zarządzaniu zasobami ludzkimi, stawiając w centrum pracownika i długoterminowe...