Autopromocjaspot_img

Data:

UDOSTĘPNIJ

DINO WCHODZI W INTERNET

Powiązane artykuły:

Dino na poważnie myśli o wejściu w internet. Spółka złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na na przejęcie kontroli nad spółką eZebra.pl.

W ubiegłym tygodniu Dino Polska poinformowała o podpisaniu przedwstępnej umowy ze spółką eZebra.pl oraz jej wspólnikami w wyniku, której ma się stać docelowo właścicielem 75 proc udziałów.

Całkowity koszt przejęcia ma wynieść 61 mln zł. Z czego ponad 11 mln zł zasili eZebra, jako wkład z tytułu objęcia przez spółkę nowych udziałów w kapitale zakładowym eZebra i wesprze jej dalszy rozwój, a kwota około 50 mln zł będzie stanowić zapłatę za istniejące udziały odkupywane przez spółkę od założycieli.

EZebra jest drogerią internetową działająca na rynku polskim. Z kolei Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski.

Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

DINO WCHODZI W INTERNET

Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)

Sprawdź na BIZNES24.TV