“Rzucamy wyzwanie takim firmom jak Allegro, chcemy zaryzykować, mamy gotówkę, możemy wydać na realizację naszych planów kilkadziesiąt milionów złotych” – mówił podczas dzisiejszej konferencji wiceprezes Comarchu Zbigniew Rymarczyk.
Platforma sprzedażowa Comarchu ma ruszyć w nowej odsłonie na początku przyszłego roku. Wszystko.pl w nowej odsłonie będzie platformą e-commerce, która będzie służyła firmom do prowadzenia działalności handlowej w internecie.
Krakowska spółka szacuje, że z systemów Comarch ERP korzysta obecnie około 100 tys. firm, które mogą być naturalnymi klientami w nowym przedsięwzięciu. Na platformie transakcje będą mogły bowiem przeprowadzać zarówno firmy, jak i osoby indywidualne.
Spółka zapowiada zerowe prowizje od transakcji dla klientów, a także darmowy plan obejmujący możliwość dodawania nielimitowanej liczby produktów i opcje sprzedaży we wszystkich kategoriach. – Chcemy w ciągu 5 lat zbudować masę, zyski na tym etapie są sprawą drugorzędną” – powiedział wiceprezes Rymarczyk.
Do handlowej platformy Comarchu na razie nie przekonali się inwestorzy na GPW. Kurs akcji krakowskiej spółki spadł dzisiaj o 0,78%.
