Zysk operacyjny wyniósł 96 milionów złotych, a przychody grupy wzrosły w IV kwartale o 4 procent w ujęciu rocznym do ponad 2,5 mld zł. co jest zgodne z oczekiwaniami analityków.
Przed rokiem CCC miało 50 mln zł straty operacyjnej, a zysk EBITDA wynosił 92 mln zł. Według szacunków spółki, marża brutto na sprzedaży w IV kwartale wzrosła o 3,7 pp. do 46,7 procent.
„Za nami niezły sprzedażowo i wynikowo kwartał, ale nasze ambicje sięgają wyżej. Naszym celem pozostaje trwała poprawa rentowności w każdym z szyldów”. Liczymy na to, że 2024 będzie rokiem stopniowej odbudowy siły zakupowej konsumenta. Wyhamowanie inflacji, w połączeniu z rosnącymi wydatkami gospodarstw domowych, stworzą sprzyjające środowisko do wzrostu.” – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes CCC Dariusz Miłek.