Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

TECHNOLOGIA

BRAND24 Z ZYSKIEM ZA 2Q’21

Specjalizująca się w monitoringu marki w Internecie spółka Brand24 odnotowała 120 tys. zł skonsolidowanego zysku netto w II kw. 2021r. wobec 150 mln zł straty rok wcześniej.

BRAND24 Z ZYSKIEM ZA 2Q'21

Jak podała spółka widoczna poprawa wyników to przede wszystkim efekt zwiększenia przychodów ze sprzedaży – prawie 7 mln 400 tys. zł w pierwszych sześciu miesiącach 2021 roku w porównaniu do 6 i pół mln zł rok wcześniej.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w Internecie. Narzędzie sprzedawane jest globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Od maja tego roku akcje spółki notowane są na głównym rynku warszawskiej giełdy, po przenosinach z alternatywnego rynku notowań NewConnect.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

ŚWIAT

Liczba nowych abonentów Netfliksa w ostatnim kwartale minionego roku okazała się niższa niż oczekiwał rynek, co doprowadziło do 20 proc. przeceny akcji w handlu posesyjnym.

GPW

Mercator Medical miał w czwartym kwartale kw. 7,7 mln zł straty netto, wobec niespełna 349 mln zł zysku w poprzednim roku - szacuje spółka.

GPW

Pepco z dwucyfrowym wzrostem przychodów. W I kwartale roku obrotowego 2021/2022 do kas spółki wpłynęło 1.35 mld euro, czyli o 12.4% więcej, niż przed...

RYNKI

O blisko 13 procent w ujęciu rocznym wzrosła sprzedaż Biedronki liczona w złotych w 4 kwartale podał portugalski właściciel sieci Jeronimo Martins.