Nowy format, który już dziś pojawia się na antenie to debaty tematyczne z udziałem ekspertów. Pierwsza debata poświęcona jest jednemu z najgorętszych w tej chwili tematów biznesowych: Jak być pracodawcą, dla którego chce się pracować?, której gospodynią jest Donata Herman, autorka Kadr w pigułce.
W kolejnym tygodniu widzowie będą mogli obejrzeć debatę o perspektywach cen paliw, będącą elementem kampanii edukacyjnej polskiego przemysłu paliwowego #rzetelnieopaliwach. Organizatorem debaty jest Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, a Partnerami – Orlen, Lotos, OZPTD, i Polska Izba Paliw Płynnych. W przygotowaniu są kolejne debaty z udziałem ekspertów, m.in. na temat nowych technologii, ESG, marketingu, cyberbezpieczeństwa, edukacji i finansów.
Na antenie pojawią się również regularne transmisje konferencji na temat kwartalnych sprawozdań spółek giełdowych, których organizację umożliwiać będzie Dział Sprzedaży Specjalnej BIZNES24. Oprócz transmisji planowane są też materiały z wizyt w siedzibach Spółek i wywiady z kadrą zarządzającą. Redakcja będzie także kontynuowała relacje z najważniejszych wydarzeń ekonomicznych, takich jak EKG w Katowicach czy EFNI w Sopocie. BIZNES24 to ceniona platforma marketingowa B2B, dlatego pojawią się również programy specjalne, które powstają we współpracy z Partnerami i są dedykowane dziedzinom takim jak nowoczesnej medycyna, eksport czy edukacja finansowa. Więcej szczegółów wkrótce.
Od dzisiaj BIZNES24 jest również dostępny w wersji audio – stacja uruchamia radio internetowe, którego można słuchać z poziomu przeglądarki internetowej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych widzów, chcemy ułatwić aktywnym przedsiębiorcom dostęp do najważniejszych informacji, nie tylko przed telewizorem, ale także wtedy, kiedy obraz jest mniej istotny – w samochodzie czy biegając na bieżni.
Oglądanie kanału BIZNES24 staje się coraz bardziej modne. Aż 41% widzów, którzy oglądają programy na antenie, to przedstawiciele wyższej kadry zarządzającej. Stacja dociera do osób, które mają realny wpływ na kształtowanie działalności przedsiębiorstwa i są osobami decyzyjnymi, którym powierzono zadanie stałego rozwoju firmy. Wśród widzów aktywną grupą jest również średnia kadra zarządzająca – jej przedstawiciele stanowią 41, 3% osób oglądających ten kanał. Średnio dziennie telewizję ogląda około 100 tysięcy osób, a co miesiąc BIZNES24 notuje prawie 2 miliony unikalnych widzów, którzy mają wysoką pozycję zawodową i stawiają na rozwój swojej firmy. Wierna grupa widzów motywuje Nas do dalszego rozwoju stacji, zwiększania atrakcyjności ramówki poprzez rozbudowę zespołu i wprowadzenie nowych formatów programów – opowiada Roman Młodkowski, Prezes Zarządu i założyciel kanału.
W trzeci rok BIZNES24 wchodzi realizując plan rozwoju zespołu. Do ekipy antenowej składającej się z dziennikarzy i ekspertów prowadzących swoje autorskie programy dołączy w ciągu najbliższych 12 tygodni kilkoro nowych współpracowników. Pierwszym z nich będzie Marcin Podlacki, niezależny analityk i inwestor, który będzie stałym kontrybutorem BIZNES24. Zobaczymy go codziennie w podsumowaniu otwarcia rynku i z prognozą zamknięcia – tak, by Inwestorzy wiedzieli na jakie spółki zwracać uwagę, zanim zakończą się notowania.
Do zespołu dołączy także nowa prezenterka newsów, która została wyłoniona w rekrutacji, trwającej od końca stycznia. Dzięki jej zaangażowaniu wzrośnie gęstość oferty biznesowych programów informacyjnych na żywo w ciągu dnia. BIZNES24 uruchomi też specjalną serią autorskich programów dedykowanych Małym i Średnim Przedsiębiorcom – sektorowi MŚP, który będzie miał charakter publicystyki ekonomicznej z silnym komponentem poradnikowym. W tym zakresie także szykuje się znaczące wzmocnienie ze strony współpracującego z BIZNES24 eksperta.
W sumie na antenie BIZNES24 będzie się pojawiało na stałe 10. autorów programów, wśród których są też twórczyni inicjatywy Franczyza 2.0 Monika Ferreira, autorka audycji „Dobra franczyza”, Donata Herman, autorka audycji i bloga „Kadry w pigułce”, Bartek Machnik, autor programu „Twój Branding”, czy Maciej Filipkowski, autor wyjątkowych rozmów z przedsiębiorcami i managerami: „Zaprojektuj swoje życie”.
BIZNES24 od początku lutego ma też rozbudowany zespół Sprzedaży Specjalnej. W sumie trzy osoby realizują niestandardowe projekty komunikacyjne Klientów, jedna w modelu agencyjnym i dwie jako stali współpracownicy. Rita Schultz (r.schultz@biznes24.pl) jest Dyrektorką ds. produkcji projektów specjalnych, jej głównym zadaniem jest tworzenie i komercjalizacja debat (to nowy format na antenie BIZNES24).
Ewa Wituszyńska (e.wituszynska@biznes24.pl), Marketing Partnership Director, odpowiada za komercjalizację między innymi sponsoringów, lokowania produktów czy partnerstw opartych o koncepty Branded Content.
Ostatnie 24 miesiące działalności BIZNES24 sp. z o.o. to również systematyczna stabilizacja finansowa spółki. Przychody wypracowane w 2021 roku były dwukrotnie wyższe niż w 2020 roku przy kontrolowanych kosztach. Dużym sukcesem było wypracowanie od października 2021 roku rentowności na poziomie operacyjnym. W 2022 roku spodziewamy się wypracowania zysku – podsumowuje Roman Młodkowski.