Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

O BIZNES24

BIZNES24 MA DWA LATA

W niedzielę 20 marca 2022 roku, jedyna polska telewizja biznesowa – Biznes24 obchodziła drugie urodziny. Rocznica startu zbiega się z szeregiem nowych wydarzeń w stacji: dla widzów zostały przygotowane nowe formaty, które już wkrótce pojawią się na antenie, nowe twarze, które dołączają do zespołu dziennikarskiego a mobilni odbiorcy informacji biznesowych dostaną od dziś dostęp do internetowego radia BIZNES24.

Studio BIZNES24
Ostatnie próby przed startem BIZNES24

Nowy format, który już dziś pojawia się na antenie to debaty tematyczne z udziałem ekspertów. Pierwsza debata poświęcona jest jednemu z najgorętszych w tej chwili tematów biznesowych: Jak być pracodawcą, dla którego chce się pracować?, której gospodynią jest Donata Herman, autorka Kadr w pigułce.

W kolejnym tygodniu widzowie będą mogli obejrzeć debatę o perspektywach cen paliw, będącą elementem kampanii edukacyjnej polskiego przemysłu paliwowego #rzetelnieopaliwach. Organizatorem debaty jest Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, a Partnerami – Orlen, Lotos, OZPTD, i Polska Izba Paliw Płynnych. W przygotowaniu są kolejne debaty z udziałem ekspertów, m.in. na temat nowych technologii, ESG, marketingu, cyberbezpieczeństwa, edukacji i finansów.

Na antenie pojawią się również regularne transmisje konferencji na temat kwartalnych sprawozdań spółek giełdowych, których organizację umożliwiać będzie Dział Sprzedaży Specjalnej BIZNES24. Oprócz transmisji planowane są też materiały z wizyt w siedzibach Spółek i wywiady z kadrą zarządzającą. Redakcja będzie także kontynuowała relacje z najważniejszych wydarzeń ekonomicznych, takich jak EKG w Katowicach czy EFNI w Sopocie. BIZNES24 to ceniona platforma marketingowa B2B, dlatego pojawią się również programy specjalne, które powstają we współpracy z Partnerami i są dedykowane dziedzinom takim jak nowoczesnej medycyna, eksport czy edukacja finansowa.  Więcej szczegółów wkrótce.


Od dzisiaj BIZNES24 jest również dostępny w wersji audio – stacja uruchamia radio internetowe, którego można słuchać z poziomu przeglądarki internetowej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych widzów, chcemy ułatwić aktywnym przedsiębiorcom dostęp do najważniejszych informacji, nie tylko przed telewizorem, ale także wtedy, kiedy obraz jest mniej istotny – w samochodzie czy biegając na bieżni.

Oglądanie kanału BIZNES24 staje się coraz bardziej modne. Aż 41% widzów, którzy oglądają programy na antenie, to przedstawiciele wyższej kadry zarządzającej. Stacja dociera do osób, które mają realny wpływ na kształtowanie działalności przedsiębiorstwa i są osobami decyzyjnymi, którym powierzono zadanie stałego rozwoju firmy. Wśród widzów aktywną grupą jest również średnia kadra zarządzająca – jej przedstawiciele stanowią 41, 3% osób oglądających ten kanał. Średnio dziennie telewizję ogląda około 100 tysięcy osób, a co miesiąc BIZNES24 notuje prawie 2 miliony unikalnych widzów, którzy mają wysoką pozycję zawodową i stawiają na rozwój swojej firmy. Wierna grupa widzów motywuje Nas do dalszego rozwoju stacji, zwiększania atrakcyjności ramówki poprzez rozbudowę zespołu i wprowadzenie nowych formatów programów – opowiada Roman Młodkowski, Prezes Zarządu i założyciel kanału.


W trzeci rok BIZNES24 wchodzi realizując plan rozwoju zespołu. Do ekipy antenowej składającej się z dziennikarzy i ekspertów prowadzących swoje autorskie programy dołączy w ciągu najbliższych 12 tygodni kilkoro nowych współpracowników. Pierwszym z nich będzie Marcin Podlacki, niezależny analityk i inwestor, który będzie stałym kontrybutorem BIZNES24. Zobaczymy go codziennie w podsumowaniu otwarcia rynku i z prognozą zamknięcia – tak, by Inwestorzy wiedzieli na jakie spółki zwracać uwagę, zanim zakończą się notowania.

Do zespołu dołączy także nowa prezenterka newsów, która została wyłoniona w rekrutacji, trwającej od końca stycznia. Dzięki jej zaangażowaniu wzrośnie gęstość oferty biznesowych programów informacyjnych na żywo w ciągu dnia. BIZNES24 uruchomi też specjalną serią autorskich programów dedykowanych Małym i Średnim Przedsiębiorcom – sektorowi MŚP, który będzie miał charakter publicystyki ekonomicznej z silnym komponentem poradnikowym. W tym zakresie także szykuje się znaczące wzmocnienie ze strony współpracującego z BIZNES24 eksperta.

W sumie na antenie BIZNES24 będzie się pojawiało na stałe 10. autorów programów, wśród których są też twórczyni inicjatywy Franczyza 2.0 Monika Ferreira, autorka audycji „Dobra franczyza”, Donata Herman, autorka audycji i bloga „Kadry w pigułce”, Bartek Machnik, autor programu „Twój Branding”, czy Maciej Filipkowski, autor wyjątkowych rozmów z przedsiębiorcami i managerami: „Zaprojektuj swoje życie”.

BIZNES24 od początku lutego ma też rozbudowany zespół Sprzedaży Specjalnej. W sumie trzy osoby realizują niestandardowe projekty komunikacyjne Klientów, jedna w modelu agencyjnym i dwie jako stali współpracownicy. Rita Schultz (r.schultz@biznes24.pl) jest Dyrektorką ds. produkcji projektów specjalnych, jej głównym zadaniem jest tworzenie i komercjalizacja debat (to nowy format na antenie BIZNES24).
Ewa Wituszyńska (e.wituszynska@biznes24.pl), Marketing Partnership Director, odpowiada za komercjalizację między innymi sponsoringów, lokowania produktów czy partnerstw opartych o koncepty Branded Content.

Ostatnie 24 miesiące działalności BIZNES24 sp. z o.o. to również systematyczna stabilizacja finansowa spółki. Przychody wypracowane w 2021 roku były dwukrotnie wyższe niż w 2020 roku przy kontrolowanych kosztach. Dużym sukcesem było wypracowanie od października 2021 roku rentowności na poziomie operacyjnym. W 2022 roku spodziewamy się wypracowania zysku – podsumowuje Roman Młodkowski.

komentarzy

2 Comments

  1. widz

    21 marca 2022 at 19:27

    Kiedy wreszcie będzie tak jak na zdjęciu ? Mam już dość tych wszystkich ludzi w słuchawkach i mieszkaniach !!!

  2. widz

    21 marca 2022 at 15:40

    A kiedy wreszcie pojawią się ci wszyscy ludzie z komputerów w studio? Mam już dość tych cyber rozmów !!!!

Chcesz coś dodać? Śmiało!

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

WIEDZA

BIZNES24 online - skąd się wziął? Zaczęło się od tego, że widzowie i znajomi pytali nas - czy mogliby słuchać BIZNES24 w drodze do...

FIRMA

Kampania Niezwalniam.pl w kontekście rosnącej niepewności biznesowej, ma na celu rzeczywiste wsparcie przedsiębiorstw w elastycznym zarządzaniu zasobami ludzkimi, stawiając w centrum pracownika i długoterminowe...

FIRMA

Jedyna polska telewizja biznesowa, BIZNES24, poszerza tematykę, którą można znaleźć w jej ofercie o franczyzę. Z początkiem listopada debiutuje na antenie stacji nowy program:...

%d bloggers like this: