Connect with us

Miło cię widzieć. Napisz, czego szukasz!

GPW

ANSWEAR OTWIERA SIĘ NA CHORWACJĘ. CO DALEJ? (ROZMOWA Z PREZESEM)

ANSWEAR OTWIERA SIĘ NA CHORWACJĘ. CO DALEJ? (ROZMOWA Z PREZESEM)
Magazyn Answear, FOT.:Answear

MARCIN DOBROWOLSKI, BIZNES24: Naszym gościem jest Krzysztof Bajołek- Prezes Answear.com. Dzień dobry panie prezesie.


TO JEST AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA ROZMOWY PRZEPROWADZONEJ NA ANTENIE TELEWIZJI BIZNES24


KRZYSZTOF BAJOŁEK, PREZES ANSWEAR.COM: Dzień dobry, witam.

MD: Jak to się udało Wam zwiększyć przychody nawet w sytuacji takiej, kiedy w maju otwarto galerie handlowe? Co zadecydowało o tym sukcesie?

KB: Myślę, że po prostu przepracowaliśmy dobrze cały ostatni rok. Wykorzystaliśmy dobrze środki z IPO i to w tej chwili procentuje.

MD: To pytanie co to znaczy dobrze wykorzystać środki z IPO, Panie prezesie? Bo pewnie nasi widzowie zapytają: No dobrze ale co takiego konkretnie żeście zrobili? Z czego jest Pan najbardziej zadowolony?

KB: Myślę, że z całokształtu. Chyba nie ma takiej jednej rzeczy, które możemy powiedzieć, że temu zawdzięczamy nasz sukces, że to jest efekt tego konkretnego działania. Po prostu robimy dobrą robotę zarówno po stronie i produktowej, jak i marketingowej, po stronie infrastruktury,  to jest całokształt czynników, które wpływają na dobre wyniki.

MD: Czego oczekuje teraz klient, który przeszedł już trzy fale pandemii, kilka lockdownów, polubił kupowanie w internecie i ma coraz wyższe wymagania? Czego teraz klienci oczekują? Z czym się musicie zmierzyć?

KB: Oczekują wszystkiego lepiej, szybciej i więcej- czyli oczekują i zarówno większej i lepszej oferty produktowej, no i chyba szybkości po stronie serwisu, jakiś pewnie usług dodatkowych. Klient po prostu się robi wraz z rozwojem rynku coraz bardziej wymagającym.

MD: I jak zamierzacie sprostać tym oczekiwaniom?

KB: Wydaje się, że na razie nam się to udaje i te wzrosty są tego potwierdzeniem. Po prostu cały czas rozwijamy ofertę produktową. Nasze działania marketingowe chyba są też coraz bardziej skuteczne i angażujące, interesujące dla naszych klientów. Rozwijamy usługi dodatkowe, więc myślę, że podążamy za potrzebami.

MD: Trzy tygodnie temu weszliście do Grecji. Jaki teraz rynek zamierzacie podbić?

KB: Chorwacja będzie następnym rynkiem na początku października.

MD: Chorwacja, a dalej? Kolejne kraje Bałkanów?

KB: dalej zobaczymy. W tym roku to już wystarczy. W przyszłym roku otworzymy przynajmniej dwa nowe rynki, ale które to jeszcze nie podjęliśmy decyzji.

MD: Z jakimi inwestycjami wiąże się wchodzenie na nowe rynki? Musicie tam budować centra obsługi? To są to są duże inwestycje?

KB: Nie, na szczęście nie. Takich infrastrukturalnych inwestycji nie musimy prowadzić. To są inwestycje w software, który musi obsłużyć dany rynek, to są inwestycje w zasoby ludzi, które muszą być dedykowane do takiego rynku. No i przede wszystkim inwestycje- największe w pozyskanie klientów, działania marketingowe na danym rynku.

MD: Bardzo dziękuję Panie prezesie. Krzysztof Bajołek, Prezes Answear.com był naszym gościem. Bardzo dziękuję.

KB: Dziękuję bardzo.


Informacje dla inwestorów – przez cały dzień w telewizji BIZNES24

Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.

Kup dostęp online do telewizji BIZNES24

Tylko 9,9 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę BIZNES24.TV

ANSWEAR OTWIERA SIĘ NA CHORWACJĘ. CO DALEJ? (ROZMOWA Z PREZESEM)

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ...

RYNKI

Kolejne dobre dane ze Stanów – po środowym odczycie niższej od oczekiwań inflacji CPI otrzymaliśmy dane o malejącej inflacji producenckiej – dały rynkom nadzieje...

POLSKA

W II kwartale bank PNB Paribas Polska niemal podwoił zysk.

POLSKA

Wyniki ASBISU - mimo spadku - okazały się lepsze od oczekiwań.

GPW

Orlen zarabia na gigantycznym wzroście cen paliw. Zyska największego producenta i dystrybutora paliw wyniósł w II kwartale aż 3.7 miliarda złotych.

%d bloggers like this: