Dotychczas, poprzez subfundusz, MCI posiadało 21 proc akcji Answear.com.
MCI zainwestowało w Answear z funduszu Tech.Ventures w 2013 roku w celu umocnienia pozycji platformy w Polsce, a także budowy jej międzynarodowego zasięgu.
MCI wcześniej inwestowało m.in. w superamrket internetowy Frisco.pl. W 2020 roku fundusz sprzedał 56 proc akcji e-sklepu grupie Eurocash za 130 mln.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 36 groszy dziennie za dostęp przez www i 72 grosze dziennie za dostęp do aplikacji i VOD (przy rocznym abonamencie)
Sprawdź na BIZNES24.TV