Dystrybutor odzieży, spółka Answear.com planuje w środę rozpoczęcie oferty do 1 mln nowych akcji. Do piątku 27 października ma zostać ustalona cena emisyjna – maksymalna 29 zł za akcję.
Spółka zaznaczyła, że konstrukcja oferty przewiduje prawo pierwszeństwa dla akcjonariuszy spółki, a prawo pierwszeństwa będzie uprawniało do objęcia akcji w ofercie przed innymi inwestorami.
Dodatkowo w ofercie uczestniczyć będą mogli wybrani przez spółkę inwestorzy kwalifikowani, inwestorzy nabywający akcje o łącznej wartości co najmniej 100 tys. euro.
Pozyskane środki mają zostać przeznaczone na rozwój marki PRM. Planowane jest też zwiększenie oferty produktowej, otwarcie i rozwijanie działalności na nowych rynkach oraz inwestycje marketingowe związane z pozyskaniem nowych klientów i rebrandingiem.
Dziś akcje Answear.com spadają o ponad półtora procent, a w ciągu ostatniego miesiąca potaniały już o ponad 12%.
Inwestujesz? Notowania na żywo, opinie analityków i wszystko, co ważne dla Twojego portfela!
Telewizja dostępna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych, oraz w Internecie.
Informacje dla tych, dla których pieniądze się liczą- przez cały dzień w telewizji BIZNES24
Tylko 11.99 zł za miesiąc, 99 zł za roczny dostęp przez stronę