Spółka wypracowała ponad 627 milionów złotych zysku netto w trzecim kwartale. Rok wcześniej było to niespełna 250 milionów złotych.
Przychody grupy wyniosły o prawie 4 mld zł więcej, co oznacza wzrost o 60 procent rok do roku. Ponad połowa przychodów III kwartale była wygenerowana za granicą. Taki wzrost spółka tłumaczy m. in. utrzymującym się powrotem klientów do sklepów stacjonarnych po okresie lockdownu. Duży udział we wzroście przychodów mają też zakupy online. W ciągu roku akcje firmy podrożały o 90 procent.
Spółka podała też, że celem na rok obrotowy 2022/23 są dwucyfrowe wzrosty sprzedaży online o 40 procent. Spółka zakłada też wzrost powierzchni handlowej o 1/4 w stosunku do roku ubiegłego. Grupa planuje otwarcie salonów wszystkich 5 marek LPP na Bałkanach.
O 16:30 gościem Biznes24 będzie wiceprezes Grupy LPP Przemysław Lutkiewicz.